Friday 10 February 2012

#first post

Assalamualaikum.

Ni post pertama aku utuk blog yang baru dibuat.blog ni umum, sesiapa sahaja boleh baca, #tak kisah pun kalau kambing nak baca sekalipun.muahehe. blog baru? yes! muka baru? yes! style baru? yes of course! BOYFRIEND BARU? yes! ehh, mulut kena fire dgn ironman baru tau! of course NO!

well, ignore statement hujung tu. tiada kaitan

so, semua pun serba baru. nak ikutkan aku badan aku ni nak serba baru juga. maklum kurus-yang-boleh-lah-cantik. nak baru tu, badan ni biar berisi sikit. so kira nak baru la tu kan. huahua.*kalau makan tak kuat baik lupakan niat tu.

ok stop. mata tutup, tunjuk highfive dengan jarak 1 inci.boleh bayangkan.
kenapa aku perlu mention benda ni? ok, buat sekali lagi highfive.

aku buat blog baru ni sebab aku rimas tengok blog aku tu. eh eh boleh ka macam tu? boleh la. -.-' ntah la kenapa. sakit mata aku tengok. nak ubah pun, biar ja laa. better buat baru. so semua pun serba baru. aiseyman.

tengah dengar lagu ombak rindu. sob sob. ok sekali lagi tiada kaitan

OHH..

aku masuk bilik nangis.vaallaaa. -.-'

No comments:

Post a Comment